Jak zjistit ip aresu

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 24 15:06:25 CET 2003

> Tohle bývá v /etc/hosts na Slackware:
>
> # By the way, Arnt Gulbrandsen <agulbra na nvg.unit.no> says that 127.0.0.1
> # should NEVER be named with the name of the machine.  It causes problems
> # for some (stupid) programs, irc and reputedly talk. :^)
>
> takže to asi taky není tak úplně dobrý nápad.

Zvlastni, ale talk mi fungoval a ani s jinym SW jsem nemel potiz. Ovsem
radeji pouzivam nastaveni, kdy v /etc/hosts neni o hostname ani zminka a v
/etc/resolv.conf je search na domainname, takze jak hostname, tak
hostname.domainname se resolvuje pres DNS na adresu vnejsiho rozhrani.

-- Honza