Mrznuci linux, migracia na FreeBSD?

Pondělí Březen 24 23:04:23 CET 2003

On Mon, Mar 24, 2003 at 08:52:09PM +0100, Peter Surda wrote:

> Pri tom "spomalovani" ziadne errory nepise. Ani packet loss na eth nestupa,
> len to je "pomalsie".

Hmm. Pak bych zkusil novejsi jadro. Pristi tyden vyleze RH 9, takze tam
bude nejake novesi (nez je v updatech, protoze se mi nepodarilo
elegantne nasadit na posledni jadro z bety ptrace zaplatu a stejne tam
blbly signaly).

Ale taky tady mam jeden MB, ktery se tvrdosijne seka...

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz