Mrznuci linux, migracia na FreeBSD?

Úterý Březen 25 00:25:58 CET 2003

On Mon, Mar 24, 2003 at 11:04:23PM +0100, Milan Kerslager wrote:
> Hmm. Pak bych zkusil novejsi jadro. Pristi tyden vyleze RH 9, takze tam
> bude nejake novesi (nez je v updatech, protoze se mi nepodarilo
> elegantne nasadit na posledni jadro z bety ptrace zaplatu a stejne tam
> blbly signaly).
Okej, tak teda skusim vsetko, co ste mi radili, zacnem vyrvanim vsetkych PCI
kariet (no, graficku tam asi necham), ked to nepomoze, skusim upgrade na RH9,
a ked ani to, tak freebsd (uz som medzitym stihol stiahnut a napalit, ale len
minimal, snad sa s tym bude dat robit).

Potom sa urcite ozvem, ked nieco objavim, myslim, ze to bude zaujimat
viacerych.

> Ale taky tady mam jeden MB, ktery se tvrdosijne seka...
Hmm.

>                         Milan Kerslager
Bye,

                            rm -f /bin/laden