Mrznuci linux, migracia na FreeBSD?

Úterý Březen 25 08:07:19 CET 2003

On Mon, Mar 24, 2003 at 08:52:09PM +0100, Peter Surda wrote:
> Ano, je jej dostatok.

> Ano. Mam 256 MB RAM, ktora je skoro cela pouzita ako "cached", a swapu mam
> tiez dost (neviem presne kolko, pocitac je momentalne rozobraty).

> Kupodivu nepomoze, to som skusal ako jedno z prvych.

> Pri tom "spomalovani" ziadne errory nepise. Ani packet loss na eth nestupa,
> len to je "pomalsie".

Len tak pre istotu. Nespomaluje procesor? Skusil by som nejaku
testovaciu distribuciu napr. bbc-lunex, ci ako sa to vola, sa da
nabootovat do testovacej slucky (memtest). Nechal by som tieto testy
bezat nejaky cas. Otestoval by som tym procesor a pamat. Potom
pripdadne zacat testovat nieco ine.

Je mozne, ze sa tam nieco prehrieva a super inteligentny HW zacne
spomalovat aby sa uchladil, akurat sa o tom nedozviete.