sshd.rpmsave ?

Tomas Kral tom.discuss na seznam.cz
Úterý Březen 25 08:27:25 CET 2003

Zdravim vsechny

mam jednu otazku: pouzivam distruibuci SuSE 8.1, chtel jsem si
zpristupnit sdilene disky v siti M$ widoz, tak jsem se pokusil
nejprve zkompilovat a pote pouzit rpm-ko programu Sharity, viz
http://www.obdev.at/products/sharity/index.html - nepodarilo se mi
vsak Sharity rozchodit ani jednim ze zpusobu - tak jsem jej proste
odstranil.
Pote mi nejprve spadla Samba, tak jsem ji odinstaloval jeji balicek -
stejne ji nepouzivam, pak mi obcas neslo pri startu sputit SSH, tak
jsem jej pres YAST preinstaloval (updatoval stejnou verzi)

Ted mi sice SSH bezi v poradku, avsak pri startu v sekci
"Searching for unresolved configuration files" najdu toto chybove
hlaseni:

"Searching for unresolved configuration files - done
Please check the following files (see /var/adm/rpmconfigcheck):
/etc/pam.d/sshd.rpmsave"

Tuto sekci pri startu neznam, myslim ze v SuSE 8.0 a starsich nebyla
vubec.

No vsechny bezpecnostni pravidla pro sshd.rpmsave v /etc/pam.d/ jsou
nastaveny na required, mozna by je pomohlo zmekcit treba na optional.
Nechci se do toho ale zatim pousted kdyz presne nevim co je mysleno
sluzbou sshd.rpmsave.

Nemate prosim nekdo zkusenosti v teto oblasti, diky

tom.

Reklama:
Vyzkousej zabavny test Travelmatch od KLM. Naleznes tak dovolenou svych
snu a usetrís 30%! Hraj zde: http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=45492%26url=http://klm.mhc.hu/travelmatch/cz/tm_lp_cz_cz.htm