CDrecord a mala rychlost s urcitymi medii

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Březen 25 09:40:06 CET 2003

Dne út 25. březen 2003 07:09 jste napsal(a):
> Mam mechaniku NEC NR-7800A (16rychlostni). S medii
>
> 	Verbatim Datalife 40x CD-R 700MP Extra Protection Surface
>
> (to je vse, co se o nich dozvite z obalu) mam problem - cdrecord pali
> pouze 8rychlostne (pritom se starsimi a horsimi Multidisky funguje
> normalne 16rychlostne).

Mám novější:

Attached devices:
Host: scsi0 Channel: 00 Id: 00 Lun: 00
  Vendor: _NEC     Model: NR-7900A         Rev: 1.23
  Type:   CD-ROM                           ANSI SCSI revision: 02

a vypaluje v pohodě, pouze je drobná zrada že tato mechanika nezná všechny
rychlosti tj krok není 1 ale vypaluje pouze rychlosti zápisu CD-R: 4×, 8×,
12×, 16× (CLV), 18×-20×-24× (Zone-CLV) takže jak máme médium které je
označené nějak a neodpovídá to zrovna nějaké rychlosti tak se přepne na niší.

A to podle mě bude váš případ nepozná médium a tím pádem se přepne na niší
rychlost.
Takže jiné média, nebo upgrade fimware vypalovačky.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |