VT8233A -problem se zvukem

Jiri Caha xthovt na seznam.cz
Úterý Březen 25 10:56:50 CET 2003

Jo jo, tak uz jsem to rozchodil....
diks vsem

podle clanku
http://www.alsa-project.org/alsa-doc/doc-php/template.php3?company=VIA&card=&chip=via8233a&module=via82xx
jsem postupoval uz pred tim, ale nenapadlo me to esd, stale jsem pouzival oss, a mixovani mi nejelo.
Ted se zda byt vse ok, tedy az na to neustale nastavovani hlasitosti po startu.
Nejde i to nejak vyresit. Skript, ktery po startu nastavi hlasitost na nejakou, pevne danou, hodnotu se mi nelibi. Nejde nejak zajistit, aby si pamatoval predchozi hlasitost??

 Jiri Caha

On Mon, 24 Mar 2003 19:08:13 +0100
Vlasta Šeliga <xseliga na fi.muni.cz> wrote:

> Mi to jede v pohode, musel jsem zkompilovat alsu z cvs - tenkrat s nejakym obskurnim --with-via8233a nebo tak nejak.
> Nicmene po hodine brouzdani po google a homepage alsa projektu mi to jede.
>
> Desku mam Gigabyte 7VRX
> Xmms mi jede na esd ;-), mam debiana.
>
> Zkuste procist nasledujici link, kernel sem kompilovat nemusel:
> http://www.alsa-project.org/alsa-doc/doc-php/template.php3?company=VIA&card=&chip=via8233a&module=via82xx

> [...]

  Jiri Caha
xthovt na seznam.cz