CDrecord a mala rychlost s urcitymi medii

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Březen 25 21:16:19 CET 2003

Dne Tue, Mar 25, 2003 at 11:06:41AM -0000, Jaroslav Lukesh napsal:

> Me spis stve, ze kdyz neco zapisu na CD 48x, tak se pak cte snad jako
> singlespeed, kdezto kdyz ho strcim do stare vypalovacky a vypalim ho 2x
> nebo 4x tak mi CDromka muze vyzkocit z kejzu jak se toci.

To jste na tom jeste dobre, ja kdyz neco vypalim 30x, tak to minimalne pulka
DVD mechanik (sony, toshiba, asus) neprecte vubec. CDROM mechaniky jsou na
tom kupodivu lepe a vypalovacky to prectou vsechny.

Takze vypaluju vsechno 8x nebo 12x, protoze to pak prectu vsude a kdyz uz
neco vypaluju, tak chci, aby mi to chvili vzdrzelo, cemuz u 40x nasobne
rychlosti vubec neverim. Podle me je tam uz tak maly kontrast, ze ten zaznam
se za chvili (rok) rozpije do necitelnosti.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Marketing:
 My spotrebitele nezneuzivame. Delame jenom to, ze je podrzime
 dokud je nezneuziji prodavaci.