3c900 RHL7.3 problem s chováním

Zdenek Havrlik zdenek na lhotkanet.cz
Úterý Březen 25 22:02:37 CET 2003

Dobrý den...

Mám v serveru síťovku 3c900 ovladač origoš z distribuce 3c59x.
Síťovka se mi chová takto: pokud odpojím síťový kabel (RJ-45) se signálem na
déle než cca 5 sekund a znova ho připojím, síťovka přestane fungovat.
Stejně tak pokud při inicializaci není přítomný kabel se signálem.

Normální člověk si řekne ať to nevytahuji atd..., ale problém je v tom, že
potřebuji zprovoznit síť siťovka--síťovka a ta za toho chování není
"nahoditelná" :-((., jinou síťovku použít nemohu, protože komunikuje se
speciélním laserovým optítkem a z sitovek PCI funguje jenom tato a možná
ještě nějanká, a ISA sloty nemám :(((

Zkoušel jsem tu siťovku pod Woknama a tam chodí jak má, to jest znova se
připojí. Jo to chování je stejný i po čistým kabelu... .
Hledal jsem v hystorii a jediný co jsem se dočetl že ta siťovka stojí za
"...".

Moc moc děkuji za navržená řešení ....

--
Zdeněk Havrlík
Ředitel technického odboru ústředního výkonného výboru Lhotkanet.cz .