RH 9 - zkusenosti?

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Březen 26 07:40:40 CET 2003

Ahoj

Tak jsem celou dobu testoval RH 8.x (jak jsem si myslel) Phoebe a
najednou je to 9.

Nevite nekdo, proc ten skok v oznaceni? Na webu RH jsem nic nevidel.

Jinak mam velmi spatnou zkusenost v X s pouzitim sawfish WM.
Psal jsem do RH bugzilly, ale tam sawfish jako nepodporovany ignoruji.
Psal jsem do konference sawfish, ale take bez odezvy. Tak mi pripada, ze
mam podobny problem asi jediny na svete, i kdyz se mi to projevuje na
vsech instalacich RH beta, ktere jsem mel.

Problemu bylo vicero, ale vetsina se odstranila vcera, kdyz byla
uvolnena verze 1.3.

Nejneprijemnejsi problem ale zustal.

Zkusim to popsat, jestli se vam to take nekomu projevuje, ci jestli to
dokonce nekdo odstranil, nebo vas treba napadne, co s tim.

Kdyz zadam klavesovou zkratku:
Ctrl-Alt-x pro spusteni gnome-terminalu a
Ctrl-Alt-c pro spusteni gnome-terminalu s mc

zacne mi to nejak pozirat pismena 'x' a 'c'. Castokrat mi to potom pri
rychlem psani napise
d /etc
misto
cd /etc

nebo
cd /eport
misto
cd /export

Dale pokud zmacknu vyse zminene zkratky vetsinou se pri prvnim stisku
nastane nic a pri druhem se to nastartuje dvakrat (i vicekrat).

Zkousel jsem laborovat s keyboard-properties (nastaveni delay a
opakovani), ale fungovat to spolehlive zacne pouze pokud vypnu
opakovani.

Nevite nekdo, co s tim?

Muzete to nekdo zkusit nasimulovat, jestli budete mit stejnou zkusenost?

Predem diky za jakykoliv pokus.

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>