routovani

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Březen 26 09:13:11 CET 2003

Vladimir Naprstek wrote:
: Zdravim,
: mam takovy drobny problemecek. Mam linuxovy router a on mi neroutuje. V
: routeru jsou dve karty, jedna vede do site a ke druhe je prekrizenym
: kabelem pripojen jeden host. Z routeru si pingnu na obe strany a z hosta
: se dostanu nejdal na sitovou kartu vedouci do site.
: Myslim, ze jsem udelal a nastavil vse jak ma byt, ale nejak si nevim
: rady. Vselijak jsem si hral s routovacimi tabulkami, ale bez uspechu.
: Nejlepsi na tom je, ze podobnou konfiguraci uz jednou mam, nastaveni je
: temer identicke (jine IP adresy) a tam to jede...
:
: Nejaky napad? (iptables mam nastavene policy accept, hraju si v interni
: siti a toto zatim nenastavuji).
:
	echo 1 >/proc/sys/net/ipv4/ip_forward (nebo tak nejak)?

-Y.

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|