routovani

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Středa Březen 26 07:50:06 CET 2003

ten IP forwarding jsem zapnul (jeste ze jsem v kanclu sam, jinak bych
mel zakaz jit mezi lidi) a jsem na dobre ceste. ted jeste ty routovaci
tabulky. Adresy lokalni site jsou 10.1.0.0/16, router ma jednu adresu
10.1.1.253 a druhou 172.16.1.1. Host ma 172.16.1.100.
v routovaci tabulce mam:

10.1.0.0 maska 255.255.0.0 eth0
172.16.0.0 maska 255.255.0.0 eth1

No a z hosta si pingnu na 10.1.1.xx (router ma 10.1.1.253) ale nikoliv
na 10.1.10.33

zkousel jsem vselijak si hrat s default gw, prvni routu jsem jeste
upravil na:
10.0.0.0. maska 255.0.0.0 eth0
ale zda se, ze to nema vliv...

--