routovani

MP - Lists (el. adresa) miroslav.pragl.lists na omega-optix.cz
Středa Březen 26 08:10:03 CET 2003

1. pokud ma router 2 sitovky, na nich nastavene TCP/IP vc. masky a zapnute
ip forwarding tak uz nemusite vetsinou nastavovat zadne routovaci tabulky -
vi do kterych siti vidi.

2. takze klicove bude aby stroje na jedne siti vedeli ze gw do druhe site je
vase masina a naopak.

3. nezapomente ze take existuje default gateway, coz nekdy USNADNI praci,
jindy ucini zmatek. vetsinou ale neuskodi kdyz default gw ma dobre nastavene
routovaci tabulky :), pak muze zmatenemu klientovi poslat redirect pokud
hazi na default gw neco co se da dosahnout snadneji

MP