3c900 RHL7.3 problem s chováním

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Březen 26 09:11:01 CET 2003

Zdenek Havrlik wrote:
: Dobrý den...
:
: Mám v serveru síťovku 3c900 ovladač origoš z distribuce 3c59x.
: Síťovka se mi chová takto: pokud odpojím síťový kabel (RJ-45) se signálem na
: déle než cca 5 sekund a znova ho připojím, síťovka přestane fungovat.
: Stejně tak pokud při inicializaci není přítomný kabel se signálem.
:
: Normální člověk si řekne ať to nevytahuji atd..., ale problém je v tom, že
: potřebuji zprovoznit síť siťovka--síťovka a ta za toho chování není
: "nahoditelná" :-((., jinou síťovku použít nemohu, protože komunikuje se
: speciélním laserovým optítkem a z sitovek PCI funguje jenom tato a možná
: ještě nějanká, a ISA sloty nemám :(((
:
: Zkoušel jsem tu siťovku pod Woknama a tam chodí jak má, to jest znova se
: připojí. Jo to chování je stejný i po čistým kabelu... .
: Hledal jsem v hystorii a jediný co jsem se dočetl že ta siťovka stojí za
: "...".

	Co o te sitovce (resp. o transceiveru) rika mii-tool? Nema
treba problemy s domluvou s protejsi stranou? Napriklad ze by na druhe
strane bylo zakazano vyjednavani, nebo tak neco. Nebo reset transceiveru
nepomuze? Je to linux<->linux, nebo neco jineho?

-Y.

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|