RedHat 8.0 - up2date umre, logy mlci

Kocourek Lukas kocour na evropa2.cz
Středa Březen 26 09:20:08 CET 2003

> Dobry den,
>
> jiz nekolik dni se trapim s nasledujicim problemem. Na mem domacim
> routeru (RH8.0, kernel 2.4.18-24) se po spusteni `up2date'
> sice zobrazi
> prislusne okno, necha me pokracovat, ale potom zmrzne v
> okamziku kdy ma
> zacit komunikavat se servererem RedHatu (snazi se tusim stahnout
> aktualni seznam baliku ktere jsou k dispozici).
> Spojeni zustava ve stavu ESTABLISHED, ale uz mi nikdy neprijdou zadne
> packety z toho serveru, a to ani v ramci nekolika desitek hodin.
> [...]

Trosku OT... proc Vam pripada vhodnejsi 2x stahovat ty same baliky z RH nez
je stahnout jednou a pak updatnout ten druhy stroj z  lokalu ? Presne kvuli
lidem jako Vy, kteri z pohodlnosti radsi budou nekolikrat tahat ty same xx
MB ted RH dela takove tahanice s demo accounty, kazdou chvili chce vyplnovat
nejake survey ap.

Lukas Kocourek