RedHat 8.0 - up2date umre, logy mlci

Středa Březen 26 14:23:30 CET 2003

On Wed, Mar 26, 2003 at 07:41:37AM -0100, I. M. Bur wrote:
> Dobry den,
>
> jiz nekolik dni se trapim s nasledujicim problemem. Na mem domacim
> routeru (RH8.0, kernel 2.4.18-24) se po spusteni `up2date' sice zobrazi
> prislusne okno, necha me pokracovat, ale potom zmrzne v okamziku kdy ma
> zacit komunikavat se servererem RedHatu (snazi se tusim stahnout
> aktualni seznam baliku ktere jsou k dispozici).

Zacal bych tim, ze bych si pustil up2date v konzoli v textovem rezimu:

up2date --nox

Pak bych zkusil znovu preregistrovat system (up2date --register).

> [...]
> packety z toho serveru, a to ani v ramci nekolika desitek hodin.
> Zajimave na tom je, ze muj notebook, ktery pouziva naprosto stejny
> system, se sam pomoci tohoto nastroje updatuje kazdou noc bez problemu,
> a komunikace probiha prave pres ten router.
> Zkousel jsem vypnout firewall, ale zadna zmena nenastala.
> Prozatim mam reseni takove, ze notebook stahuje balicky a nechava je
> ulozene, a na serveru to jednou za cas zkontroluji a updatuji rucne (vim
> ze by se na to dal napsat skript), ale toto reseni neni z pochopitelnych

Pro interni pouziti pouzijte bud Current (nahrada RHN serveru) nebo
atp-rpm:

http://current.tigris.org/

http://bazar.conectiva.com.br/~godoy/apt-howto/
http://apt-rpm.tuxfamily.org/

> Zajima me jestli je resenim preinstalovat up2date, nebo cely system,
> nebo ...?

rpm -V `rpm -qa | grep up2date`

--
                        Milan Kerslager