RedHat 8.0 - up2date umre, logy mlci

I. M. Bur bur na lty.web4u.cz
Středa Březen 26 09:41:37 CET 2003

Dobry den,

jiz nekolik dni se trapim s nasledujicim problemem. Na mem domacim
routeru (RH8.0, kernel 2.4.18-24) se po spusteni `up2date' sice zobrazi
prislusne okno, necha me pokracovat, ale potom zmrzne v okamziku kdy ma
zacit komunikavat se servererem RedHatu (snazi se tusim stahnout
aktualni seznam baliku ktere jsou k dispozici).
Spojeni zustava ve stavu ESTABLISHED, ale uz mi nikdy neprijdou zadne
packety z toho serveru, a to ani v ramci nekolika desitek hodin.
Zajimave na tom je, ze muj notebook, ktery pouziva naprosto stejny
system, se sam pomoci tohoto nastroje updatuje kazdou noc bez problemu,
a komunikace probiha prave pres ten router.
Zkousel jsem vypnout firewall, ale zadna zmena nenastala.
Prozatim mam reseni takove, ze notebook stahuje balicky a nechava je
ulozene, a na serveru to jednou za cas zkontroluji a updatuji rucne (vim
ze by se na to dal napsat skript), ale toto reseni neni z pochopitelnych
duvodu moc vhodne.

Zajima me jestli je resenim preinstalovat up2date, nebo cely system,
nebo ...?

Predem dekuji za pripadne odpovedi

--

I. M. Bur