Vhodny P2P klient pre Linux

Martin 'Megac' Mokry megac na vupu.sk
Středa Březen 26 14:55:01 CET 2003

Ahojte.
Chcel by som sa spytat ci mi neviete poradit v otazke P2P klientov.
Mam nasledovne poziadavky:

  - daemon musi bezat v textovom rezime
  - nesmie prilis vytazovat linku velkym poctom spojeni (prijatelnych je
	cca 20 max)
  - potesi ak by mal nejaky pekny frontend (web, Xy, terminal), nie je
    podmienkou
  - musi byt free
  - dobra konfigurovatelnost vyhodou
  - a samozrejme rozsiahla userbase siete (vela uzivatelov, suborov)

Zatial som skusal mldonkey, stahuje sice pekne, ale sakramentsky
zapratava linku velkym poctom spojeni (okolo 100, vacsina je
prichodzich), aj ked v konfiguracnom subore ma maximum nastavene na asi
20 alebo 30.

Teraz idem skusat dctc (direct connect text client) a frontend CCCP.
Direct Connect siet sa mi pozdava pre svoju architekturu (HUBy), pretoze
netrpi problemom efektivnosti prenosu ako napriklad E-Donkey, Gnutella a
podobne (velke pocty casto sa meniacich spojeni) ...

Privitam vsetky nazory, skusenosti, postrehy ...

--
Martin Mokry a.k.a. Megac
Work: Vyskumny Ustav Podoznalectva a Ochrany Pody