Re: SuSE 8.1 - zahlceni systemu

Oak Oak.brno na seznam.cz
Pátek Březen 28 13:41:37 CET 2003

Dobrý den,

předem upozorňuju, že Vám neporadím co to způsobuje a jak odstranit
příčinu, ale rada proti zahlcení systému (a případnému pádu) je
jednoduchá - stačí všas spustit "Správce procesů" nebo ekvivalent,
mrknout se co tak "žere" ten systém a killnout to. Podle mých
zkušeností to nemá vliv na běh systému, protože stejně asi došlo
k zacyklení nějakýho odpadlýho procesu. Pokud je swap už načlej,
vyčistí se do několika vteřin.

Myslím si že to nezávisí na aplikaci, možná ani na KDE. Vám to dělá
u MP3, mě u někdy u Gimpu, někdy u OO,... Spíš to je nějakej
obecnější bug. Dělá mi to taky až od 8.1 (SuSE).

Nestává se mi to často, a většinou to po nějaké době od instalace
systému přestane dělat úplně, takže jsem se o příčiny ani nestaral.

Zdraví

Oak

Reklama:
Chcete vyzkouset posledni kosmeticke novinky Oriflame a nechat se ZDARMA nalicit podle jarniho trendu liceni? http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=45574%26url=http://www.oriflame.cz