SuSE 8.1 - zahlceni systemu

Jiri Mares Jiri.Mares na svt.cz
Středa Březen 26 14:48:55 CET 2003

Dobry den,

snazim se zjistit co muj system zatezuje natolik, ze nestiha. Zjistil
jsem, ze mi spatne funguje prehravani MP3 souboru, tak jsem zacal patrat
po tom proc?

Zjistil jsem, ze system je asi zahlcen a nejspis je na vine KDE, ale dal
se nemohu pohnout. Takze pokut shodim X (napr. init 3), tak se mi
obsazeni pameti (zjisteno pomoci top) zastavi na 96M, pokud nahodim X
(init 5) a prihlasim se a spustim prehravani, pak to chvili bezi v
pohode, ale po case to zacne vypadavat. Postupem casu dojde k vyuziti
vsech 256M pameti a zacne spis obcas hrat.

Zkousel jsem hledat neco v /var/log ale v zadnem logu nebylo neco co by
me privedlo na nejakou stopu. Obcas tam rve pam_resmgr.so (Cannot open
shared object: no such file or directory) a pri startu modprobe rika:
Can't locate module sound-slot a Can't locate module sound-service.
Navic si to povida neco o me grafice (RADEON).

Bohuzel nejsem v Linuxu tak honenej, abych dokazal dostat se dal,
dokazete me nekdo odkazat nekam, ci poradit co zkusit, abych zjistil kde
je problem.

Docela jsem si s tim hral, protoze jsem instaloval nove XFree a KDE,
takze je mozne, ze jsem nekde neco ....

Diky moc

Jiri Mares