SuSE 8.1 - zahlceni systemu

Miroslav Kubiczek miroslav.kubiczek na siemens.com
Středa Březen 26 16:20:32 CET 2003

>Dobry den,
>
>snazim se zjistit co muj system zatezuje natolik, ze nestiha. Zjistil
>jsem, ze mi spatne funguje prehravani MP3 souboru, tak jsem zacal patrat
>po tom proc?
>
>Zjistil jsem, ze system je asi zahlcen a nejspis je na vine KDE, ale dal
>se nemohu pohnout. Takze pokut shodim X (napr. init 3), tak se mi
>obsazeni pameti (zjisteno pomoci top) zastavi na 96M, pokud nahodim X
>(init 5) a prihlasim se a spustim prehravani, pak to chvili bezi v
>pohode, ale po case to zacne vypadavat. Postupem casu dojde k vyuziti
> [...]
Mam taky SuSE 8.1 podobny proble se mi stava take, ale v mem pripade to
zpusobuje obcas yast. Osobne, kdyz dojde k situaci, ze nejaky proces
zacne pozirat neumerne pamet (zjistim podle zpomaleni systemu a
chroustani disku) se pokusim pomoci top zjistit, ktery proces to ma na
svedomi a normalne ho odstrelim. Je to ucinne a zatim jsem na nic
lepsiho neprisel ;-) urcite by bylo lepsi, aby system sam hlidal
systemove prostredky (pamet) a dovolil procesum pouze omezeny prisun
cerstve RAM.

Miro