mplayer a newbie

Zdenek Kabelac kabi na i.am
Čtvrtek Březen 27 00:58:56 CET 2003

 > 2 hodiny jsem stravil preinstalaci - balicky mrznou, nedaji se pak
ani
> vykillit, rozhod jsem se smazat co vim, kde je, protoze "mazani
> instalovanych programu" nikde v linuxovych manualech nemuzu najit. Je to
> fajn stravit cely den tim, ze se snazim udelat jednoduchou vec instalovat
> mplayer a kodeky.
>
> NEjde to panove, diky pane Pizl, jsem smireny s tim, ze svuj novy pocitac
> proste vyuziji jen na praci, ze na linuxu nemaji filmy co delat.
> Procetl jsem 4 manualy, 2 navody a je to k nicemu - ano stahl jsem sit u rc5
> [...]

Jo to je slovo do pranice - kdyz to proste neumite zkomipilovat tak si
nainstalujte balik - pral bych vam videt ty porody pri instalaci
vselijakych visualu a kompilaci cehokoliv na Windows.

Mate nejaky specialni duvod proc nepouzije balik ???

Pouzivate Redhat nebo Debian ?
Mate oficialni baliky a nebo delane nejakym amaterem ?

Abych si prihral polivcicku - zkusil jste jine prehravace
(aviplay :))

--
  .''`.
 : :' :    Zdenek Kabelac  kabi@{debian.org, users.sf.net, fi.muni.cz}