OT: sendmail

Ing. Martin Homola speedy na jazgym-ostrava.cz
Čtvrtek Březen 27 07:58:34 CET 2003

Stalo se mi toto: poslal jsem mail na adresu xxx na yyy.cz. Po nejake dobe mi volal prijemce (ktery na ten mail cekal), proc jsem mu ho neposlal. Tak jsem hledal v logu a nasel jsem informaci, ze sendmail nasel MX pro domenu yyy.cz se jmenem mail.yyy.cz, ale nebyl schopen vyhledat v DNS jeho IP. Tato hlaska se opakovala kazdou hodinu, ale ani postmastrovi, ani odesilateli zadne oznameni neprislo ......

Martin H.

  > Je mozne nastavit, aby prislo odesilateli oznameni v pripade, ze
  > Sendmail neni schopen prevest adresu mailserveru na IP, pripadne kde
  > se to nastavuje ?

  MTA normalne pise chybove hlaseni odesilateli a postmastrovi.

  Nevim presne, o co Vam jde...