OT: sendmail

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Čtvrtek Březen 27 09:19:54 CET 2003

> Stalo se mi toto: poslal jsem mail na adresu xxx na yyy.cz. Po nejake dobe mi volal prijemce (ktery na ten mail cekal), proc jsem mu ho neposlal. Tak jsem hledal v logu a nasel jsem informaci, ze sendmail nasel MX pro domenu yyy.cz se jmenem mail.yyy.cz, ale nebyl schopen vyhledat v DNS jeho IP. Tato hlaska se opakovala kazdou hodinu, ale ani postmastrovi, ani odesilateli zadne oznameni neprislo ......

Za 1. Co keby ste presvedcil svoj program aby zalamoval riadky ???
Za 2. Pozrite si do konfigu sendmailu ako ma nastavene casy. Standarrtne
totizto posle hlasku po 4 hodinach ze priebezne sa sprava neda dorucit. A
pritom stale skusa. Ked sa mu to nepodari do nejakych 4-5 dni tak majl
vrati odosielatelovi ako nedorucitelny.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2