ADSL od Telecomu (USB)

Jakub Vosahlo gxyz.jeddak na volny.cz
Čtvrtek Březen 27 09:27:28 CET 2003

Zrovna se na tohle tema dohaduju s nextrou. Tvrdi mi, ze varianta ADSL
Basic (jejich jmeno pro verze 192/64 a 320/128) jde na linuxu rozchodit
pouze pres VPN. Takze me ceka badani nad pptp klientem. A je to podle nich
stejne jako pro USB modem, tak pro Speed Touch Home, ktery ma vystup RJ45.

Ovsem nextra nabizi standardne pevnou IP, a protoze sitovani rozumim
(bohuzel) minimalne, muze to cele byt v jejich pripade prave kvuli pevne
IP adrese...

Jakub

--
To post directly to me, remove the xyz string from my address.

On Thu, 27 Mar 2003, Petr Klimovic wrote:

> Vas dotaz je nejaky nejasny. Ale pro ucely Linuxu bude IMHO zprovoznit
> versi modemu, ktera ma ethernet vystup. Modem stoji stejne, jako ten s
> USB. Samozrejme muzete jako problem videt nutnost koupit si sitovou
> kartu. Coz by se dnes melo dat poridit snad do 500 Kc.

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com