ADSL od Telecomu (USB)

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Čtvrtek Březen 27 10:21:45 CET 2003

Jakub Vosahlo wrote:
> Zrovna se na tohle tema dohaduju s nextrou. Tvrdi mi, ze varianta ADSL
> Basic (jejich jmeno pro verze 192/64 a 320/128) jde na linuxu rozchodit
> pouze pres VPN. Takze me ceka badani nad pptp klientem. A je to podle nich
> stejne jako pro USB modem, tak pro Speed Touch Home, ktery ma vystup RJ45.

Na CTc me kdysi tvrdili, ze budu muset rozjet PPPoE.
Jestli je to pravda, tak nejsnadnejsi bude asi pouzit
nejakou user-space implementaci, aby se nemuselo patchovat
jadro. Hodne popularni je rp-pppoe od RoaringPenguin,
ktery je beznou soucasti RH.

Nez stravit nekolik noci s USB, tak radeji vrazim 50 korun do nejake
bazarove sitovky.

pk

--
Chief B.O.F.H. Officer
When proprietary IM sucks - JabberID: kristof.p na njs.netlab.cz