pppd a volba idle

Jan Navratil navratil na pf.jcu.cz
Čtvrtek Březen 27 10:12:51 CET 2003

ok, predpokladate tedy ze se mylim a nejaka data putuji do site...
priznavam ze tcpdump jsem po ruce nemel takze to bylo odhadovani, ale
presto si myslim ze aktivita zadna nebyla - nacetl jsem google.com a to
bylo vse.. pak jsem jen cekal az se modem automaticky odpoji a ono nic..
Je nejaka moznost zjistit jakou hodnotu ma idle ? myslim tim kolik
sekund je modem v "neaktivite"..

--
Jan Navratil <navratil na pf.jcu.cz>