test zakladnich desek

David Lukastik david.lukastik na svkuh.cz
Čtvrtek Březen 27 12:46:46 CET 2003

Zdravim.

Zalezi na tom, jestli potrebujete soft, ktery je zdarma.

Ja pouzivam Microscope od firmy Micro2000. Jenze je placeny a da se
sehnat pouze primo od vyrobce ve Velke Britanii. Cena je kolem 40 000,-

Nez to k nam doslo trvalo to asi mesic a bylo to asi 10 telefonatu. Ale
urcite se to vyplati. - Umi to testovat:

Zakl. desky: - IDE radice, floppy radice, cache na MB, porty, USB radice
Pameti, Procesory, Sitove karty, zvukove karty, grafiky.

Ve verzi, kterou mam je jeste PCI/ISA karta, ktera umi otestovat
pocitac, i kdyz je v haji BIOS nebo jakakoliv soucastka na zakl. desce,
ktera zpusobi, ze PC nejede.

Jinak velikost softu je 1 disketa. Je to super soft a usetril mi uz
spoustu starosti s HW. (

Za ty penize to opravdu stoji.

Davadu