test zakladnich desek

Robert Sulc Ctech s.r.o. linux na ctech.cz
Čtvrtek Březen 27 16:29:47 CET 2003

David Lukastik wrote:
> Zdravim.
>
> Zalezi na tom, jestli potrebujete soft, ktery je zdarma.
>
> Ja pouzivam Microscope od firmy Micro2000. Jenze je placeny a da se
> sehnat pouze primo od vyrobce ve Velke Britanii. Cena je kolem 40 000,-
Dobry den
Podle toho co pisete je to opravdu super, ale ja mam MB Abit VP6 a dve
PIII 866Mhz, ktery zacal dost padat s W2000.
Pustil jsem na to memtest stazeny podle odkazu z teto konfery, nasel
chyby RAM. Vyndal jsem pameti postupne pridaval nasel tu pri ktere to
davalo chyby. Vysledek pada to dal mam silne podezreni na MB ale ne jistotu.
Meni neco jako memtest, ale na MB free

Diky Robert Sulc