Jak nahrat modul po startu PC (v RH)

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Březen 27 14:54:52 CET 2003

Dne čt 27. březen 2003 10:53 jste napsal(a):

> Jenze to jsou jen aliasy na zarizeni, moduly budou zavedeny az pokud
> bude zarizeni pouzito. Pak jsou tam nejake options a pre-remove, coz
> je specifikace co se ma udelat pri odstranovani modulu. Nic co by
> zavedlo ten modul po startu masiny.

Nevím ale můžete mi vysvětlit proč chcete zavést modul
když ho nepoužíváte ?? :-(

A pokud ho přidáte do modules.conf tak se použije když bude třeba, však tak to
má fungovat. :-)

Proč má něco zabírat RAM když to nepotřebuji, a pokud to tam chci meť z důvodu
rychlosti tak to nepřekládejte jako modul, ale přímo do jádra, anebo jak vám
radily nahrát přímo modprobe modul v nějakém skriptu po startu.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |