Jak nahrat modul po startu PC (v RH)

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Březen 28 23:24:06 CET 2003

   From: Petr Šobáň <soban na centrum.cz>
   Date: Thu, 27 Mar 2003 14:54:52 +0100

Zdravím,

   > Nevím ale můžete mi vysvětlit proč chcete zavést modul
   > když ho nepoužíváte ?? :-(

natažení modulu může mít nějaký vedlejší efekt, který není v době, kdy ten
modul doopravdy potřebujeme, žádoucí. Například.

   > A pokud ho přidáte do modules.conf tak se použije když bude třeba,
   > však tak to má fungovat. :-)

... a nastane ten nežádoucí efekt, proto chceme modul zavést ihned po
startu systému. Je to naprosto legitimní požadavek.

   > jádra, anebo jak vám radily nahrát přímo modprobe modul v nějakém
   > skriptu po startu.

Autor dotazu napsal, že to takto používá...
--
Pavel Janík

Hey, if pi == 3, and three == 0, does that make pi == 0?
                  -- Larry Wall