Jak nahrat modul po startu PC (v RH)

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Březen 27 15:47:49 CET 2003

On Thu, Mar 27, 2003 at 03:34:18PM +0100, Zdenek Prchal wrote:

> Jaktoze ne? Staci si precist /etc/rc.d/rc.sysinit :
>
> -- cut --
> # Load modules (for backward compatibility with VARs)
> if [ -f /etc/rc.modules ]; then
>         /etc/rc.modules
> fi
> -- cut --

 Uz se zde tato moznost debatovala. A odpoved mate primo ve vasem
 "cut". Reseni _zatim_ udrzovane z duvodu kompatibility je tezko
 doporucitelne.

 Jeste poznamka k tomu nepochopitelnemu pozadavku nepouzit automaticke
 loadovani modulu, ale vyzadovat jejich natazeni pri startu. Kernel jde
 vytvorit _bez_ moznosti automatickeho natahovani modulu. Netvrdim, ze
 je to dobre/spatne jen to proste takto jde take. A pak muze nekdo
 patrat po tom ma-li jeho distribuce podporu i pro tuto vlastnost (treba
 Debian ma:-).

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>