Jak nahrat modul po startu PC (v RH)

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Čtvrtek Březen 27 16:39:23 CET 2003

>  Uz se zde tato moznost debatovala. A odpoved mate primo ve vasem

Prave ze jsem v tomhle threadu o tom nenasel ani zminku, jinak bych
to sem nedaval (mozna mi z nejakeho duvodu nechodi vsechny maily?).

>  "cut". Reseni _zatim_ udrzovane z duvodu kompatibility je tezko
>  doporucitelne.

Proto jsem tam uvadel i konktretni verzi redhatu - myslim, ze neni
velka pravdepodobnost, ma-li ji dotycny, ze by se mu to z initscriptu
vyparilo ;) Jiste, vzdycky se muze stat, ze se RH rozhodne, ze je
to z nejakeho duvodu bug nebo security hole, a vyhodi to z opraveneho
balicku. Myslim ale, ze je to dost malo pravdepodobne ...

>  Jeste poznamka k tomu nepochopitelnemu pozadavku nepouzit automaticke
>  loadovani modulu, ale vyzadovat jejich natazeni pri startu.
> Kernel jde vytvorit _bez_ moznosti automatickeho natahovani modulu.

A jde to odnaucit i kernel, ktery to umi :-) napr. takhle:

echo "/bin/false" > /proc/sys/kernel/modprobe

	Zdenek Prchal