test zakladnich desek

Miloslav Synek synek na pbtisk.cz
Čtvrtek Březen 27 16:58:38 CET 2003

> Podle toho co pisete je to opravdu super, ale ja mam MB Abit
> VP6 a dve
> PIII 866Mhz, ktery zacal dost padat s W2000.
> Pustil jsem na to memtest stazeny podle odkazu z teto konfery, nasel
> chyby RAM. Vyndal jsem pameti postupne pridaval nasel tu pri ktere to
> davalo chyby. Vysledek pada to dal mam silne podezreni na MB
> ale ne jistotu. Meni neco jako memtest, ale na MB free

... zrovna s timhle boardem jsem se potkal nekdy vloni, choval se
obdobne,
vyzkousel jsem jak pameti, tak zdroj a az nakonec kdyz uz jsem nevedel
co
dal, jsem si vsimnul, ze par elektrolytu melo ponekud "nafoukly" vrsky,
sice
ne jeste otevreny ale boule na nich byla pekna, takze mily board nakonec
sel .... hadejte kam.

S pozdravem

Miloslav Synek

Kontakt: synek na pbtisk.cz <mailto:synek na pbtisk.cz>   nebo  ICQ
UIN:122152331
---
Svetlo na konci tunelu muze byt take reflektor protijedouci
lokomotivy......