test zakladnich desek

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Čtvrtek Březen 27 17:51:55 CET 2003

On Thu, 27 Mar 2003, Miloslav Synek wrote:

> ... zrovna s timhle boardem jsem se potkal nekdy vloni, choval se
> obdobne,
> vyzkousel jsem jak pameti, tak zdroj a az nakonec kdyz uz jsem nevedel
> co
> dal, jsem si vsimnul, ze par elektrolytu melo ponekud "nafoukly" vrsky,
> sice
> ne jeste otevreny ale boule na nich byla pekna, takze mily board nakonec
> sel .... hadejte kam.

Ze by do prerovske firmy Proca, ktera toto opravuje za 610,- ? Reklama to
byt nemuze, protoze na toto ma monopol v CR :-) A nebo se ted chytate za
hlavu, pac mily board sel jinam?

Kdyz jsou nafoukle kondiky, tak je tam mensi napeti a ono to chcipe.
Pokud je mate skutecne trochu nafoukle, zkuste vytahnout jednu tu PIII a
uvidite, ze to bude stabilnejsi. Do doby, nez se to nafoukne jeste vice...
Opravuji to do tydne, ale kdyz se domluvite, na druhy den to je :-)

Me takto opravil BP6. Chybu nenasel, ale rekl, ze za 2-4 roky, az se to
zase nafoukne, ze mam prijit...

--
Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://www.liberouter.net/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488