Jak nahrat modul po startu PC (v RH)

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Březen 27 20:06:59 CET 2003

On Thu, 27 Mar 2003, Milan Kerslager wrote:

> Pomineme-li skutecnost, ze k zavadeni modulu neni duvod (kdyz je system
> schopny ho zavest automaticky v okamziku, kdy ho potrebuje), muzete
> vzdycky napsat do /etc/rc.d/rc.local:
>
> modprobe modul
>
> Pokud by vam to nestacilo, lze pouzit treba fintu (do modules.conf):
>
> above ip_conntrack ip_conntrack_ftp ip_nat_ftp

Ja chci zavest modul cyclades hned pri startu, protoze nestojim o ty
hlasky na konsoli kdyz se zavadi az pri pouziti /dev/ttyC* . To s tou
fintou je zajimave, mohl bych to navazat na sitovku, ale pro mne zbytecne
komplikovane. Napsal jsem to do rc skriptu.

To cele co jsem svym puvodnim dotazem sledoval bylo zjistit, zda je v RH
pro tohle nejake oficialni reseni jako v debianu ci nikoliv, abych to
zbytecne nehledal. Muj zaver je ze ne.