korekce zvuku (SBLive!) pod Mandrake 9.1

Jirka Slaby magovec na mujbox.cz
Čtvrtek Březen 27 21:20:13 CET 2003

Zdravim,
nasledujici problem...Mandrake 9.1 a SBLive!, prave nainstalovano. Zvuk bezi
bez problemu na kernel moduly (byly uz zkompilovany v distribuci). Ja bych
chtel abych moh pouzivat korekce (basy, vysky) zvuku v mixeru.

Drive na Mandrake 9.0 a Debianu jsem to mel vyreseno tak, ze jsem si rucne
stahanul moduly pro SBLive! primo od Creative (myslim) a skompiloval a pak
pomoci dsp-mgr(jeden z programku kterej se skompiluje s modulem) rucne
nahral vzdy pri startu (init.d) potrebne pluginy pro emu10k1 (.asm soubory)

Tohle moje reseni ale vyzaduje totalne rozvrtat moduly, predelat dependency,
predelat aliasy pro sound, pridelat skripty, atd...je tedy dost pracne a me
se za 1)nechce tohle delat 2)nechci rozvrtavat kompaktni distribuci 3)musim
to udelat na vice strojich a hodinu travit u kazdyho se mi opravdu nechce.
Nehlede, ze na nekterych strojich nechci instalovat kompletni veci na vyvoj
(gcc, libs..) jelikoz to bude ciste desktop pro lidi ktery jsou jenom
users.

Tedy, nevedel by nekdo jak jednoduseji (nejak pomozi veci co uz Mandrake ma
v sobe nebo u sebe - Control Center?) se da prinutit SBLive! aby zacal
pouzivat nejake pluginy (plugin je mysleno asm kod pro cip emu10k1 - echo,
delay, chorus, korekce, atd. - kdo ma Live! urcite se stim setkal)?? Nebo
jestli je to uz udelano jinak? Nejsou nekde predkompilovany a nestaci je
jen zapnout?? Neco postelovat v mixeru? (do mixeru totiz musi pribyt dve
soupatka pro basy a vysky coz sem drive delal take pomoci dsp-mgr a spousty
parametru u aumix)

diky moc

PS: Myslim ze vyreseni tohoto problemu pomuze vsem, kteri neumi nebo
nechteji se zabyvat s kompilaci externich modulu pro SBLive! a pak rozvrtat
cast systemu.

Jirka