korekce zvuku (SBLive!) pod Mandrake 9.1 - VYRESENO

Jirka Slaby magovec na mujbox.cz
Pondělí Březen 31 11:39:23 CEST 2003

Jirka Slaby wrote:

> Zdravim,
> nasledujici problem...Mandrake 9.1 a SBLive!, prave nainstalovano. Zvuk
> bezi bez problemu na kernel moduly (byly uz zkompilovany v distribuci). Ja
> bych chtel abych moh pouzivat korekce (basy, vysky) zvuku v mixeru.
>
> Drive na Mandrake 9.0 a Debianu jsem to mel vyreseno tak, ze jsem si rucne
> stahanul moduly pro SBLive! primo od Creative (myslim) a skompiloval a pak
> pomoci dsp-mgr(jeden z programku kterej se skompiluje s modulem) rucne
> nahral vzdy pri startu (init.d) potrebne pluginy pro emu10k1 (.asm
> soubory)

> [...]

I bez pomoci jsem problem vyresil. Takze pro vsechny koho to zajima jsem
nasel elegantni reseni...z contribu se da stahnout balik jmenem
emu10k1-tools. Po nainstalovani se nainstalujou presne ty utility o kterych
jsem mluvil (emu-dspmgr a dalsi). Pote lze uz manipulovat s kartou dle
libosti jako kdy jsou nainstalovany ovladace od Creative. Napriklad zkuste
emu10k1-ctl (vyborny skript prave pro nastaveni routovani procesoru emu10k1
aniz byste museli umet manipulovat s emu-dspmgr). Pro pridani nejakych
daslich specialnich efektu je treba porozumnet syntaxy emu-dspmgr a udelat
vse rucne.

Toto reseni je bez nutnosti jakekoliv instalace nebo kompilace modulu nebo
zasahu do kernelu.

Jirka