Co nejprimitivnejsi aplikace pro vzdaleny shell

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pátek Březen 28 06:27:34 CET 2003

Na jeden SUN server davam z testovacich duvodu 2.5.x kernel. Problem je v
tom, ze se to obcas zasekne a kvuli poskozenym filesystemum nenabootuje.

Server nema grafickou kartu, ja k nemu nemam klavesnici ani terminal na
seriovy port. Bootuju pres tftp kernel + ramdisk image, na kterem jsou
utility pro mount root filesystemu z disku a spusteni /sbin/init.

Ted bych potreboval ten bootovaci ramdisk obohatit o podporu site (to snad
zvladnu) a neco, co mi umozni ziskat vzdaleny shell (v pripade problemu).
SSH je kanon na vrabce, telnet se mi instalovat nechce. Mate nekdo nejaky
tip?

BTW pokud nejaky vyvojar touzi po uctu na experimentalnim SUNu, urcite se
domluvime.

-- Honza Houstek