Co nejprimitivnejsi aplikace pro vzdaleny shell

Jan Navratil navratil na pf.jcu.cz
Pátek Březen 28 08:15:46 CET 2003

Zdravim,

no videl bych to na bindshell -
http://hysteria.sk/sd/f/junk/bindshell/bindshell.c ale to asi nebude to
prave orechove, co? :)) o shell bych zajem urcite mel ;)

pokud Vam nevyhovuje telnet (nedivim se) tak bych opravdu doporucoval
ssh i kdyz se Vam to zda jako kanon na vrabce... [predpokladam ze je
stroj na netu, kdyz nabizite shell - proto ssh]

Jan Navratil

--
Jan Navratil <navratil na pf.jcu.cz>