Postfix - jak NEodesilat maily

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Pátek Březen 28 09:49:14 CET 2003

On Pá, 2003-03-28 at 09:41, Kovar Jan wrote:

> Predne me desi, co to chystate na chudaka uzivatele. :-)
> Vystrelim od pasu. Kdyby treba nikdo neporadil nic lepsiho. Co treba
> nastavit tomu postfixu relay server, kteremu bude vsechno posilat. A na tom
> stroji, kde bude relay server, nebude DNS (nemam na mysli DNS jako takove,
> ale moznost pouzit sluzeb DNS), takze ten to nebude moct poslat ani dal, ani
> nebude schopny vratit info, ze to nebylo doruceno.

Taky si lze naprogramovat skriptik, kteremu se maily podstrkavaji
na stdin a on je nekam schovava. A tento pak zaradit do master.cf
jako dalsi dorucovaci variantu a vhodnymi pravidly (napr. v transport)
do nej nektere/vsechny maily namirit.
Pouzivam to na testovani, chodi bez potizi, priklady v postfixu jsou.

ivo