Prosim o pomoc nekoho z CB, kdo by si chtel vydelat 1000,- za pri pajeni 6 dratu

POLÁČEK Petr petr.polacek na hus.br.ds.mfcr.cz
Pátek Březen 28 10:10:58 CET 2003

Omlouvám se za "zneužití" této konference, ale snad mne neukamenujete.

Mám takový drobný problém. Potřeboval bych někoho z Českých Budějovic, kdo
by byl ochoten zajít do jedné firmy a připájet na dve konektory 3 + 3
vodiče.
Jedná se o firmu: Správa domů s.r.o., Čečova 44, České Budějovice

Koupili si docházkový systém s terminálem a teď potřebují terminál přeložit
na jiné místo. Terminál je připojen k PC sériovým portem a kabel nedosáhne.
Druhý kabel už tam nějakým způsoben natahli, ale nemají nikoho, kdo by měl
pájku a napájel tam konektory - udělal z kabelu prodlužku. Sám jsem bohužel
od Břeclavi a jezdit kvůli tomu do ČB je nesmysl.

Pokud máte někdo po ruce dva 9-ti pinové konektory (samec a samice), kryty,
trochu cínu a pájku, prosím ozvěte se mě. Je to pár minut práce a 1000,- je
snad slušná odměna.

Telefon na mě je 608 447 546.

Petr Poláček