Debian Woody + kernel 2.5.66 + Adaptec AIC79xx U320 support

Pátek Březen 28 11:07:25 CET 2003

Peter Mann napsal:
> [...]
> programs for loading, inserting, and removing kernel modules for Linux
> (versions 2.5.48 and above). It serves the same function that the "modutils"
> package serves for Linux 2.4.)
>
> s gcc-2.95 sa mi jadro 2.5.66 nedari kompilovat, takze teraz skusam
> gcc-3.2 pod woodym - lenze ani to nejde (c03170a0 D kstat__per_cpu not
> in per-cpu section)
>
> v sid-ovi (debian unstable) sa mi jadro podarilo skompilovat, avsak po
> vytvoreni boot diskety a bootvani z nej mi vypisuje:
>
>   Direct booting from floppy is no longer supported.

hmm. vy ale asi nechcete direct booting. Nestaci proste prepsat linux na
stare boot diskete tim novym 2.5.66 jadrem a bootovat s nim?

>   Please use a boot loader program instead.
>
>   Remove disk and press any key to reboot . . .
>
> to znamena, ze neviem jadro 2.5.x bootovat priamo z diskety?

asi ne

> ma s tym niekto nejake skusenosti?
>
> ono ani compact jadro z bootovacieho CDcka Woody-ho nenajde SCSI radic,

proc compact? zkusil bych nejake "bohatsi" jadro

> ale to je zrejme, kedze v jadre ho nema, ponukne vsak volbu:
>   Preload essential modules from a floppy
>

> tam by mal byt zrejme modul aic79xx, ktory som stiahol z adaptec.com,
> ale v akom tvare??? (videl som na tej stranke aj rpm a pripravene
> predkompilovane moduly, lenze neviem, aky riadiaci subor by mal byt este
> v tom podadresari boot, aby instalator vedel, ake moduly tam ma, lebo
> hoci som tam modul skopiroval, na vyber ho neponukol)
>
> co dalej? kto mi poradi?
>
> 1. ako dostat aic79xx do jadra 2.4.20?

neni to v README toho adapteca

> 2. alebo ako nainstalovat jadro 2.5.66 do woodyho?

viz. vyze. Prelozim (radsi nemodularni) jadro s volbami, ktere potrebuji a
nahradim tim jadro na boot diskete pro woodyho. To by melo projit

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

"Computers are useless. They can only give answers."            Pablo Picasso