Debian Woody + kernel 2.5.66 + Adaptec AIC79xx U320 support

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pátek Březen 28 12:16:55 CET 2003

To jsem rad, ze nejsem sam, kdo se pokousi o tyhle vylomeniny s 2.5.66
kvuli radici. V mem pripade to je Silicon CMD680, ktery sice je
udajne podporovany v 2.4.20 modulem CMD64x, nicmene mi nefungoval. V
2.5.66 je pro nej zvlasnti modul, ktery sice funguje, ale zacinam mit
pocit, ze je to asi jedina cast toho kernelu, se kterou nejsou problemy.
Jmenovite:

	nefungujou moduly (depmod spousteny nejruznejsimi zpusoby se
	tvari, ze je vse naprosto OK, ale insmod a modprobe selzou na
	unresolved symbolech)

	i s nemodularnim kernelem jsou problemy s kompilaci, nektere veci
	vyzaduji pritomnost jinych, ovsem make si to sam nevyresi (napr.
	bez podpory input device se jadro asi zkompilovat neda)

	z desitek podporovanych filesystemu nefunguje uspokojive skoro
	zadny, nejmene problemu je dle ocekavani s ext2 bez extended
	atributu. jinak ale jakakoliv lowlevel akce s fs (dump, repquota,
	mount neciste odpojeneho zurnalovaciho fs apod.) casto zpusobi
	zatuhnuti celeho systemu

	nektere sitove aplikace se chovaji divne - prestal fungovat DHCP
	klient, SSH pro ne-roota jde jen s vypnutym privilege-separation
	apod.

Mel bych dodat, ze vse se tyka platformy sparc64, u i386 je (snad) situace
uspokojivejsi. Ja bohuzel nejsem kernel-hacker, kdyby to ale nejakeho
zaujalo, muzu se pokusit poskytnout podrobnejsi informace.

-- Honza Houstek