Debian Woody + kernel 2.5.66 + Adaptec AIC79xx U320 support

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Březen 28 14:00:23 CET 2003

On Fri, Mar 28, 2003 at 11:07:25AM +0100, Petr Cech wrote:

> hmm. vy ale asi nechcete direct booting. Nestaci proste prepsat linux na
> stare boot diskete tim novym 2.5.66 jadrem a bootovat s nim?

nestaci, to som uz skusal a "zamrzlo" to pri bootovani ... disketa je v
poriadku, pretoze dalsie bootovanie z tej istej diskety z inym imdzom
fungovalo

> asi ne

pomohol by nejaky grub?

> neni to v README toho adapteca

ved to, su tam len zdrojaky a ziadne README, INSTALL ani nic podobne -
iba Makefile a COnfigure.help, ktorym treba prepisat povodny v original
jadre

> viz. vyze. Prelozim (radsi nemodularni) jadro s volbami, ktere potrebuji a
> nahradim tim jadro na boot diskete pro woodyho. To by melo projit

no, asi to skusim este raz - nemodulrane som robil a pridal som tam
priamo ten radic ... uvidime, este sa ozvem ;-)

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE