Debian Woody + kernel 2.5.66 + Adaptec AIC79xx U320 support

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 31 16:52:15 CEST 2003

> a mate spravnou verzi modulovych utilek? module-init-tool?

Jo, cist jeste umim, a less Documentation/Changes byla prvni vec, kterou
jsem pred vyletem to rise verze 2.5.x udelal.

Kdyz uz jsem to rozchodil staticky, tak jsem v UML zkousel spoustet i
starsi kernely, ale se stejnym vysledkem. Proste na sparcu jsou ty moduly
rozbity.

-- Honza Houstek