Který journal FS pro squida z MDK9.1? --- Vyreseno

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Březen 28 15:30:50 CET 2003

: Odesílatel: Borek Lupomesky <borek na lupomesky.cz>
: >: Odesílatel: Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz>
: >: Dobrý den, který z následujících journalových FS byste mi doporueili
pro
: >: squida? Bude na nij samostatný IDE :((( disk a OS tam bude MDK 9.1
:-))
: >:
: >: Reiser
: >: XFS
: >: Ext3
: >
: >Dal jsem tam ext2. Kdyz jsem videl, jak se to s ext3 sekalo (tedy po
zapisu
: >pecka chvilinku nereaguje), dal jsem tam starou overenou ext2. Potrebuji
: >aby reagovala a ne se pozastavovala.
:
:    Ostatne, proc vubec pouzivat zurnalovany FS pro proxy cache? Copak je
jeji obsah neco, bez ceho se nelze obejit? Akorat tak zatizite CPU a I/O -
zrovna to, co proxy nejmin potrebuje.
:

Dekuji za ujisteni. Prave o tom jsem mel pochybnosti, tak jsem se optal.
Myslel jsem, ze zurnalovaci fs muze zrychlit pristup k te hromade souboru
(byt squid je ma rozestrkane do stromu).

JL.