Dotaz na spravnost DNS zaznamu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Březen 28 15:13:52 CET 2003

Zdravim,

dal jsem si do postfixu test na spravnost PTR zaznamu u pripojujiciho
se SMTP klienta. Odmita mi to ted take napr. nasledujici zazanamy :

klient se predstavi jako     -  ms1.clavis.cz
je pro nej zjistena IP       -  212.71.158.101
pro tu IP je zjisten revers  -  clavis.cz
a pro clavis.cz to dava      -  212.71.158.101

no a postfix mi to odmitne protoze ten revers nesouhlasi s tim zadanym
ms1.clavis.cz . Chtel bych se zeptat na nazor odborniku na ci strane
je spis chyba - v postfixu ze nevezme zavdek tou 'presmyckou' nebo spis
v nastaveni DNS u toho SMTP klienta ?