Dotaz na spravnost DNS zaznamu

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pátek Březen 28 16:29:44 CET 2003

Zdravim!

> Je to chyba v nastavení DNS. Nemělo by se stát, aby dva různé A záznamy
> měly stejnou IP adresu. Bohužel je tato chyba velmi častá a pachatelé
> si obvykle vymyslí spousty výmluv, proč to "nejde" místo toho, aby si
> přečetli RFC.

Cetl jsem si RFC dosti podrobne a zadne takove pravidlo jsem tam nikde
nenasel. Slusne ovsem je v takovem pripade zalozit PTR recordy ukazujici
na _vsechna_ jmena, ne jenom na jedno.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
The number of UNIX installations has grown to 10, with more expected.  (6/72)