Mozilla a mrtve klavesy

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Pátek Březen 28 19:00:40 CET 2003

Marcel Šebek wrote:
> Dobry den,
>
> mam Debian woody s nejnovejsimi aktualizacemi, chyba se projevila jak v
> ofic. balickach Mozilly 1.0.0, tak i v neoficialnich 1.2.1.
>
> Jde o to, ze mi nefunguji mrtve klavesy, ale diakritika jinak funguje
> spravne. Rovnou se zobrazi hacek nebo carka, misto aby Mozilla pockala na
> stisk dalsi klavesy.
>
> Locales mam nastavene takto:
> LC_CTYPE=cs_CZ
>
> Pri startu Mozilla vypisuje na terminal tuto hlasku nekolikrat:
> Gdk-WARNING **: Missing charsets in FontSet creation
>

> Gdk-WARNING **:     ISO8859-2

> [...]
V některých verzích mozilly se mi to taky stávalo.
Momentálně mám mozillu 1.3 a problém je zpátky.

Verze 1.2.1 fungovala perfektně. Tak teˇd (ď  :-))) čekám na další
verzi, snad to v ní bude zase v pořádku.

Systém je Red Hat 8.0.

--
Marián "MaRoS" Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)